loading...
نازفان| بزرگترین سایت سرگرمی ایران
به شما چه؟؟؟؟!!!!!! بازدید : 236 سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 نظرات (0)



سخنی با آقای ایرانسل

patugh irancell سخنی با آقای ایرانسل


آقای ایرانسل!
نوکرتم!
داداش!
به امام حسین من دوست ندارم تو مسابقه شما شرکت کنم!
به جون مامانم adsl دارم!
صبح به صبح، ساعت ٧ منو با اس ام اس فروش ویژه بیدار نکن.
شارژ جایزه بخوره تو سر عمت ۱۰۰۰۰۰ تومان شارژ کنم ۱۰۰تومن بدی!
موبایل بانک نمیخوام!
اینقدر واسه هر چی تبریک نگو!


نکن برادر من !
نکن پدر من !
من تا حالا از شما پیشواز گرفتم؟
بابام گرفته؟
ننم گرفته؟؟؟؟کی گرفته؟؟
چی میخوای از جوووون ِ من اخه ؟
دس از سرم وردااااارر

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت جنبه خاصی نداره بیکار بودم گفتم وبلاگ بزنم و بعد تبدیل کنم به سایت این سایت فقط برای تفریح و سرگرمی هستش با من همراه باشید... نــــظــــر بـــدیـــد حتما ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قالب چطور هست؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 109
  • بازدید سال : 1,410
  • بازدید کلی : 23,322